Gyakran ismételt kérdések
- Szlovákiába küldés
- Termékcsere
- Mérettáblázat
- Nem működik nekem a rendelés
- Szállítási határidők
- Még mindig nem kaptam meg a megrendelt termékeket
- A postán semmit sem tudnak a csomagomról
- Nem kaptam ajándékokat a megrendelésemhez
- Szárítás szárítógépben
- Hagyományos értékesítőhely
- Kedvezménykupon érvényessége
Szlovákiába is küldtök árut?
Válasz: Szlovákiai vásárlóink részére a www.bastard.sk címen hoztuk létre az oldalunk önálló szlovák változatát. Itt valamennyi magyar weben megtalálható terméket meg tudod rendelni.
Kicserélhetem a megvásárolt terméket más termékre?
Válasz: Igen, gond nélkül. Ha a megrendelt póló vagy pulóver nem tetszik, 14 napig kérheted a méret vagy magának a terméknek a cseréjét, vagy a pénzed visszafizetését. Ilyen esetben a nem használt terméket vissza kell küldened a címünkre.
Amennyiben vissza szeretnéd küldeni az árut vagy ki szeretnéd cserélni a méretet, töltsd le légyszi a www.bastard.du/reklamacio a (reklamáció) űrlapját.
Bővebb tájékoztatást az Üzleti Feltételeinkben találsz.
Hol találom a mérettáblázatot?
Válasz: Kínálatunk nagyobb mennyiségű ruhát tartalmaz, ezért a mérettáblázat mindig a konkrét terméknél a jobb oldali oszlopban található.
Gondjaim vannak a rendeléssel, vagy nem tudok bejelentkezni vagy nem működik a kosár.
Válasz: Először próbáld bezárni a böngésződet (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera vagy Safari), majd újra nyisd meg, és ismételd meg a kívánt műveletet. Ha ez nem segít, próbálj ki egy másik böngészőt. Ha a web ezt követően sem működik, ellenőrizd, hogy be van-e kapcsolva a JavaScript vagy engedélyezve vannak-e a cookie-k.
Ha ez után sem tudsz rendelni az e-shopon keresztül, megrendelésedet elküldheted e-mailben is az info@bastard.hu címre. Az e-mailben add meg a bejelentkezési e-mail címedet (esetleg a teljes szállítási címedet), a kiválasztott termékeket, azok méretét, mennyiségét és a fizetési módot (utánvét vagy banki átutalás). Kérjük, az e-shopunkban előre ellenőrizd, hogy az adott méretek elérhetők-e (a termékek részleteiben a raktárkészletekre mutató hivatkozás alatt).
Mennyi a szállítási határidő?
Válasz: Az éjfél előtt megrendelt árut kinyomtatjuk és a következő munkanapon elküldjük. A szállítási idő a kiválasztott szállítótól függ, de általában 2-3 munkanapon belül kézbesítik a csomagot. Ez a karácsonyi időszakon kívüli időszakra vonatkozik. A karácsonyi szezonban (októbertől decemberig) a szállítási idő meghosszabbodik. Megrendeléskor a kosárban mindig megtalálja az aktuális postázási/szállítási és kézbesítési dátumokat. Bővebben tájékoztatást a kézbesítés áttekintése részben találsz.
Rendeltem nálatok terméket és kaptam tőletek egy e-mailt a csomag feladásáról. Azóta már eltelt néhány nap és a megrendelésem még mindig nem érkezett meg, mit tegyek?
Válasz: A megrendelést valóban aznap elküldtük, amikor megkaptad a csomag feladásáról szóló e-mait. Ha a csomag nem érkezik meg a feladást követő munkanapon, nézd meg a szállító honlapját, és próbáld megkeresni a csomagodat az e-mailben kapott szám segítségével. Nagy a valószínűsége annak, hogy nem dobták be a postaládádba a kézbesítési értesítőt, a csomagod így a szállítónál ragadt, te meg nem tudsz róla. Ez az esetek 90%-ában az oka annak, hogy nem érkezett meg a megrendelt áru.
Rendeltem nálatok terméket, ti kiküldtétek, de még mindig nem kaptam meg. A szállítónál is érdeklődtem, viszont ő sem tud semmit a csomagról. Mit tegyek?
Válasz: Ha megtetted az előző válaszban leírt lépéseket, és ennek ellenére sem kaptad meg a csomagod és az hozzánk sem érkezett vissza, a szállítóval reklamációs eljárást kell indítanunk, hogy megtudjuk, mi történt a küldeménnyel. A szállítónak általában 30 napja van a reklamáció rendezésére. A reklamációs eljárás befejezése után azonnal tájékoztatunk az eredményéről. Ha a kézbesítés elmaradásáért a szállító felelős, a megrendelt termékeket azonnal újra elküldjük. Ez a banki átutalással fizetett megrendelésekre vonatkozik. Utánvétes megrendelés esetén, ha az nem érkezett meg a címedre a termék, új rendelést adhatsz le anélkül, hogy várnod kellene a reklamációs eljárás befejezésére.
Az 5000 Ft, ill. 10000 Ft feletti megrendelések esetén ingyen matricákat és kitűzőket kínáltok. Én ennek ellenére nem kaptam semmit. Miért?
Válasz: Korábban a matricákat automatikusan mellékeltük a megrendelésekhez, később azonban rájöttünk, hogy sokakat nem is érdekelnek, így mi feleslegesen költünk pénzt olyan dolgokra, melyek később a szemétkosárban végzik :(. Emiatt változtatást vezettünk be: az ingyen matricákat és kitűzőket te magad teszed a kosárba, vagyis érdeklődést kell mutatnod irántuk – az ott található „Matricákra vagy jogosult” szöveg és a „Kosárba teszem” zöld gomb segítségével. Így a kitűzőket és matricákat csak az kapja meg, akit igazán érdekelnek, és mi nem terheljük a környezetet olyan dolgokkal, amelyek a vásárlókat nem is érdeklik... Ha azonban a kitűzők vagy matricák küldésére szolgáló gomb elkerülte a figyelmedet, és szeretnéd megkapni őket, írj nekünk, és mi utólag elküldjük neked.
Száríthatom a nyomatos ruhákat szárítógépben?
Válasz: Sajnos azt nem javasoljuk. A nagyon forró levegő károsíthatja a nyomatot.
Van valamilyen hagyományos üzletetek?
Válasz: Nincs hagyományos boltunk, kizárólag online áruházként működünk. A megrendeléseket azonban a packeta.hu országszerte található 750 átvevőhelyére is kézbesítjük, ahol azokat személyesen is átveheted. Bővebben a Kézbesítés szekcióban.
Meddig érvényes a kedvezménykupon?
Válasz: A kedvezménykupon a küldéstől számított 6 hónapig érvényes.